کپسول AHCC Kinoko مدل گلد طلایی 60 تایی 500mg

۸.۳۵۰.۰۰۰ تومان

موجود

شناسه محصول: 1011
11
00

 

ویژگی های محصول:

  محصول ارجینال به همراه کارتن

  ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم اصالت کالا

 مقدار 500 میلی گرم AHCC در هر کپسول

  ساخت کشور آمریکا

  درمان بسیاری از بیماران مبتلا به ویروس HPV

  بهبود سریعتر بیماران مبتلا به انواع سرطان

  ارسال سریع و رایگان به سراسر کشور

  موجود در انبار ایران

برای دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.
توضیحات

کپسول AHCC Kinoko Gold برای درمان ویروس HPV ساخت آمریکا

 

کپسول AHCC Kinoko مدل Gold دارای 500 میلی گرم AHCC در هر کپسول می باشد و یکی از مکمل های با ارزشی است که با افزایش سیستم ایمنی باعث جلوگیری از ابتلا به بسیاری از بیماری ها می شود و همچنین به درمان بسیاری از بیماری به خصوص بیماری های با منشا ویروسی کمک می کند. از جمله بیماری هایی که مکمل AHCC به طور اختصاصی بر روی آن موثر است و تحقیقات آزمایشگاهی انسانی بسیاری بر روی آن به صورت موفق آمیزی تست شده است بر روی بیماری با منشا ویروسی HPV و با همان زگیل تناسلی است. 

 

قرص AHCC با برندهای مختلفی در دنیا ساخته می شود که معروفترین و بزرگ ترین کمپانی در زمینه تولید این محصول کمپانی Quality Of Life ساخت آمریکا می باشد. با توجه به نظرات بسیاری از کاربران آمازون در سراسر دنیا به راحتی تاثیر معجزه آسای این محصول را برای نابودی کامل ویروس HPV با منشا تمام تایپ های آن مشاهده خواهید کرد. بسیاری از مصرف کنندگان این محصول پس از درگیری های چند ساله و عدم پاسخ از هیچ درمانی، پس از مصرف این دارو به طور معجزه آسایی از شر زگیل تناسلی رهایی یافتند.

 

کپسول AHCC Kinoko مدل گلد طلایی 60 تایی 500mg

🔗 لینک نظرات مصرف کنندگان این مکمل در آمازون آمریکا

 

کپسول AHCC Kinoko چطور به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند و چطور می تواند HPV را از بین ببرد:

1- افزایش تولید سیتوکین‌ها
2- افزایش فعالیت سلول‌های NK (سلول‌های کشنده طبیعی جرم ها) به مقدار 300 تا 800 درصد
3- افزایش جمعیت ماکروفاژها
4- افزایش تعداد سلول‌های دندریتیک
5- افزایش تعداد سلول‌های T تا 200٪

 

این کمپانی آمریکایی محصولات مختلفی از AHCC را با دوز های مختلف تولید می کند. شما می توانید چند مدل از تولیدات شرکت کوالیتی آف لایف را که در وب سایت ما موجود است را در زیر مشاهده نمایید.

 

made in usa labels

 

قرص AHCC Kinoko مدل پلاتینیوم 60 تایی 750mg کپسول AHCC Kinoko مدل گلد طلایی 60 تایی 500mg کپسول AHCC Kinoko مدل +50 قرص AHCC Kinoko مدل Rx سافت ژل 60 تایی 600mg

 

قرص AHCC چطور به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند و چطور می تواند HPV را از بین ببرد:

1- باعث افزایش تولید سیتوکین‌ها می شود.
2- باعث افزایش فعالیت سلول‌های NK (سلول‌های کشنده طبیعی جرم ها) به مقدار 300 تا 800 درصد می شود.
3- باعث افزایش جمعیت ماکروفاژها در بدن می شود.
4- باعث افزایش تعداد سلول‌های دندریتیک می شود.
5- باعث افزایش تعداد سلول‌های T تا 200٪ می شود.

 

سیتوکین ها گروهی از پروتئین ها هستند که نقش اصلی را در پاسخ های التهابی به محرک های پاتولوژی مانند التهاب و آسیب بافتی ایفا می کنند.

سلول‌های NK، رده‌ای از سلول‌های مرتبط با لنفوسیت‌ها هستند که سلول‌های آلوده را شناسایی می‌کنند و با کشتن مستقیم این سلول‌ها یا ترشح سایتوکاین‌های التهابی، پاسخ می‌دهند

ماکروفاژها نوعی سلول در دستگاه ایمنی است که باقی‌مانده‌های سلولی، مواد بیگانه، میکروب‌ها، سلول‌های سرطانی و هرچیز دیگری که پروتئین‌های ویژه سلول‌های سالم بدن بر روی سطحش نداشته باشد را در فرآیندی به نام بیگانه‌خواری می‌بلعد.

سلول‌های دندریتیک یا یاخته‌های دارینه‌ای (به انگلیسی: Dendritic cells ) از انواع یاخته‌های عرضه‌کنندهٔ آنتی‌ژن و همچنین به عنوان یاخته‌های فرعی در دستگاه ایمنی هستند. عملکرد اصلی آن‌ها پردازش آنتی‌ژن‌ها و عرضهٔ آنتی‌ژن‌ها در پاسخ اولیه برای مواجه به بیماری است.

لنفوسیت های T بخشی از سیستم ایمنی هستند و از سلول های بنیادی در مغز استخوان رشد می کنند. آنها به محافظت از بدن در برابر عفونت کمک می کنند و ممکن است به مبارزه با سرطان کمک کنند.

 

 

Blinking warning

 

با توجه به قیمت بالای این محصول همیشه افرادی برای سودجویی از این محصول سوء استفاده می کنند. چند نکته را باید برای شناسایی کالای اصلی در نظر داشته باشید. 

 

نکته اول: اکثر فروشندگان کالای غیر اصلی عنوان می کنند که محصول خود را از وب سایت آمازون خریداری کردند. در این حالت هیچ راه اثباتی برای ادعای اصل بودن و یا غیر اصلی بودن این قبیل فروشندگان نمی توان پیدا کرد، چون نمی توان از وب سایت آمازون استعلام گرفت که آیا این فروشنده از آمازون کالا را خریداری کرده است یا خیر.

💯 بهترین راه تشخیص کالای اصلی، خرید از فروشندگانی است که از خود شرکت Quality of Life سازنده این قرص به صورت مستقیم خرید می کنند.

⚠️ باید فروشنده مدارک خود را مبنی بر خرید کالایی که برای شما ارسال کرده است را از شرکت اصلی ارائه کند. این مدرک شامل ارائه فاکتور با نام (فروشنده کالای AHCC  شما) است که در آن فاکتور باید شماره لات نامبر و تاریخ انقضای محصولی که به دست شما رسیده را داشته باشد.

به طور مثال شما یک قرص AHCC مدل کینوکو از ما تهیه کردید. ما به عنوان فروشنده موظف به ارائه فاکتور خرید خود از شرکت Quality of Life هستیم. هر قرصی دارای یک لات نامبر و تاریخ انقضا به خصوصی در قسمت زیر شیشه است. قرصی که به دست شما رسیده باید مشخصات لات نامبر و تاریخ انقضا زیر شیشه اش با لات نامبر و تاریخ انقضا فاکتور ما مطالقت داشته باشد و همچنین شما برای اطمینان بیشتر می توانید به وب سایت شرکت Quality of Life مراجعه کنید و در قسمت چت آنلاین با اعلام لات نامبر و تاریخ انقضا و ذکر نام خریدار و شماره فاکتور از اصالت کالا اطمینان حاصل کنید.

 

نمونه ای از فاکتور خرید ما از شرکت Quality of Life را در زیر می توانید مشاهده کنید.

 

photo ۲۰۲۴ ۰۹ ۰۴ ۲۱ ۱۵ ۲۷

 

photo ۲۰۲۴ ۰۹ ۲۴ ۰۰ ۳۰ ۵۴

 

 


 

نکته دوم: با توجه به مراجعه به پیج شرکت quality of life متوجه خواهید شد که کلیه قرص های AHCC که در خود کشور آمریکا از طریق وب سایت شرکت به فروش می رسند در کارتن های تکی، دوتایی و سه تایی به مشتریان عرضه می شوند. یکی از نکات مهمی که موقع خرید باید در نظر بگیرید باید فروشنده قرص ارجینال AHCC را در کارتن های اصلی شرکت به شما ارائه کند.

 

برای اطمینان از این موضوع بر روی هر کدام از عکس های زیر کلیک نمایید تا به پست های پیج اینستاگرام شرکت کوالیتی آف لایف هدایت شوید.

 

qol pic caron 1   qol pic caron 2   qol pic caron 3   qol pic caron 4

 


 

نکته سوم: بعضی از فروشندگان عنوان می کنند که نمایندگی فروش قرص AHCC در ایران هستند. باید اعلام کنیم که این شرکت در هیچ کجای دنیا نمایندگی فروش ندارد چه برسد به کشور ایران که تحت تحریم است و این شرکت صرفا فروش خود را از طریق وب سایت خود شرکت، وب سایت آمازون، iHerb  و چند وب سایت دیگر در اروپا انجام می دهد. این شرکت آمریکایی است و تحت هیچ شرایطی در یک کشوری (ایران) که تخت تحریم آمریکا قرار گرفته قادر به داشتن نمایندگی فروش نیست.

 


 

نکته چهارم: مشابه این محصول به صورت غیر ارجینال توسط بعضی از فروشندگان از کشور چین با قیمت های بسیار پایین تهیه می شود و این قرص ها، نه تنها تاثیری بر روند بهبودی بیمار ندارد بلکه باعث مشکلات شدید گوارشی برای بیمار می شود. محصولات تولیدی در چین بر روی کپسول های داخل شیشه پنبه ندارند. یکی از شرکت ها تنها برای اینکه محصول چینی خود را به صورت اصلی جا بزند اعلام کرده که قرص AHCC داخل شیشه اش پنبه ندارند. تقریبا درون 90 درصد محصولات درمانی که به به صورت کپسول هستند، برای عدم آسیب به محتویات داخل بسته پنبه قرار می دهند. این موضوع را با یک سرچ ساده در اینترنت می توان فهمید و همینطور این موضوع را در چت آنلاین از خود شرکت کوالیتی آف لایف هم می توانید استعلام کنید. برای اینکه علت گذاشتن پنیه را داخل بسته مکمل ها متوجه شوید فیلم زیر را Play کنید.

 


 

نکته پنجم: محصولاتی همچون قهوه و هات چاکلت با عنوان گانودرما (محصولات شرکت بیز) به هیچ عنوان جنبه درمانی ندارند، همانطور که بر روی بسته های خود محصولات هم عنوان شده که محصول جنبه درمانی ندارد. وقت و هزینه خود را صرف تبلیغات دروغین که در اینستاگرام توسط بازاریابان شرکت بیز تحت عنوان (کلینیک، پزشک متخصص، عکس های با روپوش پزشکی و …) نکنید. زمان برای درمان این بیماری به خصوص برای خانم ها بسیار حیاتی است. قبل از شروع درمان سرخود، حتما از پزشک متخصص خودتان مشورت بگیرید.

 


 

نکته آخر: هیچ دارویی در دنیا برای درمان 100 درصد HPV وجود ندارد. HPV یک بیماری ویروسی است و درمان قطعی تمام بیماری های ویروسی فقط به سیستم ایمنی شما بستگی دارد.

قرص AHCC با توجه به مواردی که در بالا ذکر شد باعث تقویت و بالابردن سیستم ایمنی می شوند و تنها ماده موثر شناخته شده با بررسی های علمی است که بر روی بسیاری از سرطان ها و بیماری های با منشا ویروسی به خصوص ویروس HPV موثر است. سیستم دفاعی بدن هر شخصی متفاوت است ولی باز هم اگر شخصی یکسری بایدها و نبایدها را انجام ندهد و در کنار این قرص مکمل های دیگری همچون سلنیوم، ویتامین D و ویتامین C مصرف نکند ممکن است حتی با مصرف این قرص هم به درمان نرسد. فروشنده هایی که عنوان می کنند محصول ما درمان 100% در پی دارد مطمئن باشید کاری به جز گمراه کردن بیمار و فقط فروش محصول خود ندارند.

امیدواریم از هر جایی محصول را تهیه می کنید آن را از نوع اصلی و با قیمت مناسب خریداری نمایید. ما صمیمانه امیدواریم اگر درگیر این ویروس منحوس هستید به سرعت به درمان کامل برسید. کارشناسان مجموعه ما با افتخار به هر سوالی از طرف شما صبورانه و با دقت پاسخگو خواهند بود.

 


 

 

کپسول AHCC Kinoko مدل گلد 60 تایی 500mg با آلفا گلوکان های ترکیب شده ترکیبی اختصاصی از قارچ شیتاکه است که برای کمک به سلامت ایمنی، حفظ فعالیت سلول های T و سلول های کشنده طبیعی طراحی شده است و توسط بیش از 1000 کلینیک در جهان استفاده می شود.

این کپسول AHCC Kinoko از نظر بالینی در بیش از 30 کارآزمایی بالینی انسانی ثابت شده است: عصاره قارچ AHCC ما از چندین گونه قارچ دارویی از جمله Shiitake و Mycelia تشکیل شده است. کپسول AHCC Kinoko از این نظر منحصر به فرد است که در حالی که بیشتر قارچ ها عمدتاً حاوی بتا گلوکان هستند، ولی AHCC غنی از آلفا گلوکان است، نوعی پلی ساکارید با اثرات بسیار قوی تقویت کننده سیستم ایمنی.

برای اطمینان از تاثیر کپسول AHCC Kinoko بر روی ویروس HPV می توانید مقالات علمی دنیا رو مطالعه کنید. لینک یکسری از مقالات رو از طریق عبارت زیر می توانید بررسی بفرمایید.

🔗 لینک بررسی مقالات در مورد AHCC

 

AHCC چیست ؟

AHCC مخفف عبارت Active Hexose Correlated Compound به معنی ترکیب هگزوز فعال وابسته است. که از یک قارچ به نام شیتاکه تولید می شود این قارچ متفاوت از قارچ گانودرما است. قارچ شیتاکه دارای اثرات درمانی زیادی می باشد و به علت دارا بودن مواد معدنی مختلف مانند انواع ویتامین های گروه B (B2, B3, B5, B6, B9, B12)، سلنیم، مس، روی، منیزیم، ویتامین D، فیبر و… باعث افزایش سیستم ایمنی و طول عمر و بالاخص از بین بردن ویروس HPV در بدن می شود.

قرص AHCC Kinoko مدل پلاتینیوم 60 تایی 750mg
برای دریافت اطلاعات دقیق تر در مورد AHCC به این لینک مراجعه کنید.

قارچ شیتاکه یکی از انواع قارچ ها است که چینی ها از حدود 6 هزار سال پیش تا کنون از آن استفاده می کردند. در کشورهای شرق آسیا مانند چین، کره، ژاپن و تایوان این قارچ به عنوان نمادی برای طول عمر و اکسیر جوانی شناخته می شود. نام شیتاکه (شی تاکه) از زبان ژاپنی منشا گرفته است. «شی» نام چوب درختی است که این قارچ بر روی آن رشد می کند؛ و «تاکه» هم به معنی قارچ می باشد. این قارچ با نام «قارچ جنگل های سیاه» نیز شهرت دارد و در جنگل های کشور آلمان رشد می نماید.

 

قارچ شیتاکه از خانواده قارچ های بازیدیومیست است. دارای پوسته ای قهوه ای رنگ و سطحی کمی محدب می باشد و قطری به اندازه 2 تا 4 اینچ یعنی 2 بند انگشت الی 4 بند انگشت دارد.

 

کپسول AHCC Kinoko مدل گلد طلایی 60 تایی 500mg

ارزش غذایی قارچ شیتاکه

قارچ شیتاکه مانند سایر انواع قارچ ها دارای پلی ساکاریدهای بتاگلوکان است که نوعی فیبر محلول می باشد و باعث کاهش ابتلا به سرطان کولون و کاهش کلسترول و چربی خون می شود. همچنین ماده کاهنده کلسترول به نام اریتادنین یا لنتیناسین نیز در این قارچ وجود دارد. ارگوتیونین که ماده ای شبه اسید آمینه است، به فراوانی در این قارچ یافت می شود و ارزش غذایی این قارچ را افزایش می دهد.

 

قارچ شیتاکه به علت دارا بودن بتاگلوکان باعث کاهش کلسترول خون می شود. در نتیجه کلسترول در بدن تجمع نمی یابد و احتمال تشکیل پلاک های آترواسکلروزی کاهش یافته و احتمال ایجاد گرفتگی عروق و سکته کم می شود.

 

هر 72 گرم (نصف فنجان) از قارچ شیتاکه پخته، دارای 13/1 گرم پروتئین، 43/10 گرم کربوهیدرات، 16/0 گرم چربی، 52/1 گرم فیبر و 40/60 کالری انرژی است. این اطلاعات نشان می دهد که این نوع قارچ چربی و کالری کمی دارد و برای رژیم های کاهش وزن پیشنهاد خوبی می باشد.

 

کپسول AHCC Kinoko منبع عالی از مس، ویتامین B5 (پانتوتنیک اسید) و سلنیوم است. زیرا 72 درصد نیاز روزانه یک فرد عادی به مس را فراهم می کند. همچنین 52 درصد از نیاز روزانه به ویتامین B5 (پانتوتنیک اسید) و 33 درصد از نیاز روزانه به سلنیم را در اختیار فرد قرار می دهد. قارچ شیتاکه منبع بسیار خوب برای روی و ویتامین B2 (ریبوفلاوین) و منبع خوب ویتامین D، ویتامین B3 (نیاسین)، ویتامین B6 (پیریدوکسین)، ویتامین B9 (فولات)، منیزیم و کولین است.

قارچ شیتاکه به عنوان یکی از منابع غیر حیوانی آهن مورد توجه می باشد. اکثر منابع غیر حیوانی آهن مانند انواع حبوبات، جوانه ها، سبزیجات، مغزها و دانه ها و … زیست فراهمی کمی دارند. یعنی در دستگاه گوارش به میزان کمی جذب بدن می شوند و بیشتر آهن موجود در منابع غیر حیوانی آهن از بدن دفع می گردد. اما قارچ شیتاکه کپسول AHCC زیست فراهمی خوبی دارد؛ و در حقیقت زیست فراهمی قارچ شیتاکه خشک شده با مکمل آهن از نوع فروس گلوکونات برابری می کند.

 

کپسول AHCC Kinoko مدل گلد طلایی 60 تایی 500mg

 

بهبود عملکرد سیستم ایمنی

چند نوع قارچ با نام های شی تاکه، مای تاکه و رِی شی از انواع قارچ های دارویی هستند. اثر قارچ شیتاکه بر نوعی از سلول های ایمنی به نام ماکروفاژ بیشتر است. ماکروفاژها سلول های مستعد سرطانی شدن را پاکسازی می کند. قارچ شیتاکه همچنین باعث افزایش سیتوکین هایی چون اینترلوکین 1 بتا، فاکتور نکروز کننده تومور آلفا و اینترلوکین 10 می شود. این عوامل به آپوپتوز «مرگ برنامه ریزی شده سلول» کمک می کنند و باعث می شود؛ در زمانی که باید بمیرند، از بین بروند و رشد بی رویه نکنند. در نتیجه باعث می شوند سلول های عادی به سلول سرطانی تبدیل نشوند.

 

⬅️ قرص کپسول AHCC Kinoko مدل گلد 60 تایی 500mg که از قارچ شیتاکه ساخته می شود هم اکنون در سراسر دنیا جهت درمان زگیل تناسلی و نیز درمان سرطان پروستات مورد توجه است.

 

 

کپسول AHCC Kinoko مدل گلد طلایی 60 تایی 500mg

 

 

مقدار مصرف:

روزانه 500 تا 3000 میلی گرم از این قرص AHCC را می توان جهت تقویت سیستم ایمنی بدن مصرف نمود. در موارد حاد درگیری زگیل تناسلی و یا درگیری با سرطان دهانه رحم باید روزانه حداقل 2 تا 4 عدد به فاصله حداقل 3 تا 6 ماه مصرف شود. این محصول کاملا گیاهی است و به مدت سال های متمادی بدون عوارض می توانید استفاده کنید.

 

مکمل های دارویی:

⬅️ برای درمان زگیل تناسلی و تسریع در عملکرد سیستم دفاعی بدن می توان به همراه این قرص کینوکو پلاتینیوم AHCC از مکمل های سلنیوم، زینک ، ویتامین C ، بتاگلوکان و ویتامین D استفاده نمود.

 

⬅️ نکته مهم : با توجه به اهمیت درمان این بیماری خواهشمند است قبل از اقدام به خرید هر محصولی حتما ابتدا با همکاران ما تماس بگیرید و در مورد تهیه مکمل مورد نیاز شما و همینطور بایدها و نبایدهایی که در طول درمان باید انجام بدید را مشاوره بگیرید.

 

فواید منحصر به فرد کپسول AHCC:

TICK تقویت سیستم ایمنی

TICK خاصیت ضد سرطانی و کمک به بهبود سریعتر بیمارن سرطانی، لنتینان موجود در قارچ شیتاکه یک عامل ضد سرطان قوی است که رشد سلول های سرطانی را کند می کند

TICK خاصیت ضد ویروسی و ضد قارچی آن برای درمان بسیاری از عفونت ها از جمله عفونت ویروسی HPV یا زگیل تناسلی تاثیر به سزایی دارد.

TICK قرص کینوکو پلاتینیوم AHCC برای افرادی که به بیماری های خود ایمنی ویروسی همچون هپاتیت B و اچ آی وی مبتلا هستند مفید است.

TICK خاصیت ضد التهاب

TICK آنزیم اریتادنین در کپسول AHCC انقباض عروق خونی را کاهش داده و به کاهش فشار خون بالا، گردش خون بهتر و کاهش فشار روی قلب و بهبود عملکرد قلب کمک می کند.

TICK قرص کینوکو پلاتینیوم AHCC باعث فعال شدن زودهنگام سیستم ایمنی شامل سلول‌های T و ماکروفاژها می‌شود

TICK بهبود فعالیت ماکروفاژها و اینترلوکین -۱ (IL-1), ایجاد آنتی بادی, تولید لنفوسیت های T (و جلوگیری از کاهش آنها)

TICK افزایش تعداد و فعالیت لنفوسیت های T4 کمکی (CD4) و ریشه کن کردن ویروس HPV

 

Product Specifications
مشخصات کالا
اصالت کالا ضمانت بازگشت 7 روزه اصالت کالا
مدل کینوکو Gold دارای 500mg AHCC
کشور سازنده آمریکا
نوع بسته بندی کارتن اصلی شرکت
وضعیت موجودی موجود در ایران
مقدار و نحوه مصرف روزانه حداقل 2 عدد با شکم خالی
ویژگی های خاص ✔️ تقویت سیستم ایمنی - ✔️ کمک به درمان زگیل تناسلی - ✔️ خاصیت ضد سرطانی - ✔️ مناسب برای بیماران دچار هپاتیت B و HIV - ✔️ حفظ سلامت قلب - ✔️ خاصیت ضد التهابی - ✔️ خاصیت ضد میکروبی - ✔️ کاهش فشار خون بالا
مناسب برای برای ✔️ افراد دارای بیماری HPV با درگیری انواع تایپ های ویروسی - ✔️ بیماران سرطانی به ویژه سرطان دهانه رحم ، سینه ، پروستات ، کولون - ✔️ افراد سالم برای جلوگیری از ابتلا به انواع بیماری ها به ویژه بیماری های ویروسی
مقدار AHCC در هر کپسول 500 میلی گرم
نحوه ارسال ارسال رایگان از طریق پست پیشتاز ➕ ارسال با تیپاکس
منع مصرف با توجه به پایه کاملا گیاهی منع مصرف ندارد. در موارد بیماری های خاص و زنان باردار بهتر است با پزشک متخصص مشورت شود.
تاریخ انقضاء محصول 2027
توضیحات تکمیلی
وزن 200 کیلوگرم
گارانتی

مدل ارجینال کارتن دار + ضمانت 7 روزه اصالت کالا

ویژگی های محصول
  • درمان قطعی زگیل های اندام تناسلی اقایان و خانم ها
  • بالا بردن فوق العاده سیستم ایمنی بدن برای مقابله به هر نوع بیماری و سرطان
  • از بین بردن ویروس HPV در خون
  • پیشگیری از سرطان و تسریع روند بهبود در بیمارن سرطانی
  • کاهش ابتلا به سرطان کولون و کاهش کلسترول و چربی خون
  • کاهنده کلسترول
  • کاهش وزن
  • ویتامین B5 (پانتوتنیک اسید) و سلنیوم
  • ویتامین B2 (ریبوفلاوین) و منبع خوب ویتامین D
  • ویتامین B3 (نیاسین)، ویتامین B6 (پیریدوکسین)، ویتامین B9 (فولات)، منیزیم و کولین
  • باعث افزایش سیتوکین هایی چون اینترلوکین 1 بتا، فاکتور نکروز کننده تومور آلفا و اینترلوکین 10
  • کاهش احتمال تشکیل پلاک های اترواسکلروزی و احتمال ایجاد گرفتگی عروق و سکته
  • درمان کم خونی
  • ضد التهاب

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کپسول AHCC Kinoko مدل گلد طلایی 60 تایی 500mg”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی