قرص سروتونین 200 میلیگرم 5-HTP برند NOW

۴.۷۰۰.۰۰۰ تومان

موجود

11
00

 

ویژگی های خاص این محصول:

دارای 200 میلی گرم 5-HTP

دارای ویتامین B3 و ویتامین B6

دارای 250میلی گرم  L-تیروزین

ساخت کشور کانادا

برای دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.
توضیحات

قرص سروتونین 200 میلیگرم 5-HTP برند NOW تعداد 60 عددی

 

اگر به دنبال یک خواب راحت و یا فرار از استرس های روزانه هستید، این یک محصول مناسب برای شماست. 5-HTP یک متابولیت واسط بین اسید آمینه L-تریپتوفان و سروتونین است. شاید شما هم دچار یکسری استرس های بی مورد روزانه هستید که احساس می کنید همیشه آشوبی در بدنتان اتفاق می افتد ولی از دلیل آن بی خبرید. این محصول مناسب این افراد برای جلوگیری از احساس استرس است.

از این محصول برای بیماری فیبرومیالژیا هم استفاده می شود. (نام علمی: Fibromyalgia)، یک سندرم درد اسکلتی-عضلانی مزمن است که با درد در سطح گسترده، نقاط حساس، خستگی و اختلال خواب مشخص می‌شود و علت‌ شناسی آن ناشناخته است. درد مزمن عضلانی و نقاط اتصال عضلانی مشخصه آن است. این بیماری نوعی روماتیسم بافت همبند است.

 

قرص سروتونین 200 میلیگرم 5-HTP برند NOW

ویژگی های خاص این محصول:

TICK دارای 200 میلی گرم 5-HTP (5-هیدروکسی تریپتوفان)

TICK دارای ویتامین B3 و ویتامین B6

TICK دارای L-تیروزین

TICK ساخت کشور کانادا

 

TICK این محصول حاوی 200 میلی گرم 5-HTP (5-هیدروکسی تریپتوفان) است. 5-هیدروکسی تریپتوفان پیش ساز سروتونین (5-هیدروکسی تریپتامین) است و باعث افزایش سطح سروتونین در مغز و سیستم اعصاب مرکزی می شود. لذا می تواند بر خواب، اشتها، دما، رفتار جنسی، احساس درد و مجموعا شرایطی که سروتونین در آن ها نقش دارد، اثر بگذارد.

 

TICK علاوه بر 5-HTP این محصول دارای ویتامین B3 و ویتامین B6 هم موجود است. ویتامین‌های گروه B باعث کاهش استرس و افسردگی، و باعث سلامتی پوست و اعصاب می‌گردند. همچنین در تحقیقی نشان داده شده است که افرادی که ویتامین ب زیادی در خون خود دارند حتی اگر سیگاری باشند با خطر کمتری در ابتلاء به سرطان ریه مواجه هستند.

 

TICK این محصول دارای 250 میلی گرم L-تیروزین است. نقش L-تیروزین محافظت در برابر استرس و کمک به مدیریت علایم افسردگی است.
این آمینو اسید کمک می کند تا مغز برخی تحریک کننده ها و انتقال دهنده های خاص احساس خوب را تولید کند. تولید انتقال دهنده های عصبی تحت تاثیر رژیم غذایی شما، به ویژه میزان و نوع اسید آمینه که مصرف می کنید، قرار دارد. سطح تیروزین بر دوپامین و آدرنالین که مسئول نشاط و لذت شما هستند تاثیر می گذارد.

 

نحوه مصرف:

مقدار مصرف بزرگسالان: دوز را به آرامی به سطوح موثر در یک دوره 2 هفته افزایش دهید. برای استفاده بیش از یک سال با یک پزشک مشورت کنید. فیبرومیالژیا: 1 کپسول 2 بار در روز همراه با غذا مصرف شود. برای مشاهده اثرات مفید حداقل به مدت 2 هفته استفاده کنید.

 

نکات ایمنی:

مصرف این دارو بی خطر است ولی بهتر است قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنید. اگر باردار یا شیرده هستید، اگر از رژیم غذایی کم پروتئین پیروی می کنید، یا اگر کاربیدوپا یا داروها/مکمل هایی با فعالیت سروتونرژیک مصرف می کنید، قبل از مصرف با پزشک مشورت کنید. اگر اسکلرودرمی دارید استفاده نکنید. برخی افراد ممکن است خواب آلودگی را تجربه کنند. در صورت کار با ماشین آلات سنگین، رانندگی با وسیله نقلیه موتوری یا شرکت در فعالیت هایی که نیاز به هوشیاری ذهنی دارند، احتیاط کنید.

 

Product Specifications
مشخصات کالا
اصالت کالا ضمانت بازگشت 7 روزه اصالت کالا
مدل NOW
کشور سازنده کانادا
وضعیت موجودی موجود در ایران
ویژگی های خاص ✔️ خواب راحت و یا فرار از استرس های روزانه - ✔️ دارای ویتامین B3 و ویتامین B6 - ✔️ دارای 250 میلی گرم L-تیروزین - ✔️ دارای 200 میلی گرم 5-HTP
مناسب برای برای بیماری فیبرومیالژیا
نحوه ارسال ارسال رایگان از طریق پست پیشتاز ➕ ارسال با تیپاکس
منع مصرف با سایر داروهای اعصاب و روان
تاریخ انقضاء محصول 2026/11
توضیحات تکمیلی
گارانتی

ساخت کشور کانادا – ضمانت 7 روزه اصالت کالا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قرص سروتونین 200 میلیگرم 5-HTP برند NOW”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی