کپسول کوآنزیم CoQ10-SR

۴.۵۰۰.۰۰۰ تومان

موجود

11
00

 

ویژگی های محصول:

  ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم اصالت کالا

  ساخت کشور آمریکا

تاثیر مستقیم بر سلامت قلب، کبد، کلیه ها و پانکراس

  موثر برای تقویت سیستم ایمنی بدن

  ارسال سریع و رایگان به سراسر کشور

  موجود در انبار ایران

 

برای دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.
توضیحات

کپسول 60 تایی کوآنزیم CoQ10-SR

 

کوآنزیم CoQ10-SR یک آنتی‌اکسیدان قوی است که به طور طبیعی در بدن تولید می‌شود و در فرایند تولید انرژی سلولی نقش اساسی دارد. ارتباط اصلی CoQ10 با آنتی‌اکسیدان‌ها در این است که CoQ10 به عنوان یک آنتی‌اکسیدان عمل می‌کند و از سلول‌ها در برابر آسیب‌های اکسیداتیو محافظت می‌کند. کوآنزیم CoQ10-SR داری یک ترکیب بسیار حیاتی است. این ترکیب حیاتی دو نقش عمده را در بدن ایفا می کند: 1- تولید انرژی 2- محافظت آنتی اکسیدانی.  گاها سطح CoQ10 می تواند در میان افرادی که شرایط بیماری خاصی دارند پایین باشد.

 

کوآنزیم CoQ10-SR

برای بسیاری از افراد، مکمل CoQ10 یک مکمل عالی است، اما یک نکته وجود دارد که جذب آن بسیار دشوار است. متأسفانه، در حالی که برخی افراد بسیاری از کوآنزیم CoQ10-SR را  ممکن است جذب نکنند این مدل مکمل شکرت qol را بسیار بهتر از مکمل‌های معمولی CoQ10 جذب می‌کنند،

کوآنزیم CoQ10-SR با خنثی کردن رادیکال‌های آزاد (مولکول‌های ناپایدار که می‌توانند به سلول‌ها آسیب بزنند) از استرس اکسیداتیو جلوگیری می‌کند. استرس اکسیداتیو می‌تواند باعث پیری زودرس، التهاب و بسیاری از بیماری‌های مزمن مانند بیماری‌های قلبی و دیابت شود.

 

کوآنزیم CoQ10-SR

مزایای شگفت انگیز CoQ10

  • پیشگیری از سرطان: در سال 1961 دانشمندان مشاهده کردند که مبتلایان به سرطان، کیوتن کمی در خون خود دارند. همچنین آن ها کیوتن کمی در خون مبتلایان به میلوم، لنفوم و سرطان های سینه، ریه، پروستات، پانکراس، کولون، کلیه، و سر و گردن مشاهده نمودند. برخی از مطالعات نشان میدهد کیوتن به سیستم ایمنی بدن کمک میکند و میتواند به عنوان درمان ثانویه سرطان موثر باشد.
  • کمک به باروری : باروری زنان با افزایش سن به دلیل کاهش تعداد و کیفیت تخمک‌های موجود کاهش می‌یابد. CoQ10 مستقیماً در این فرآیند دخالت دارد. با افزایش سن، تولید CoQ10 کند می‌شود و بدن را در محافظت از تخمک‌ها در برابر آسیب اکسیداتیو کمتر می‌کند. به نظر می‌رسد مکمل CoQ10 کمک کند و حتی ممکن است این کاهش مربوط به سن در کیفیت و کمیت تخمک‌ها را معکوس کند.  به طور مشابه، اسپرم مرد مستعد اثرات آسیب اکسیداتیو است که ممکن است منجر به کاهش تعداد اسپرم، کیفیت پایین اسپرم و ناباروری شود. چندین مطالعه به این نتیجه رسیده‌اند که مکمل CoQ10 ممکن است کیفیت، فعالیت و غلظت اسپرم را با افزایش حفاظت آنتی اکسیدانی بهبود بخشد. مکمل سوپرابیون فورمن حاوی کوآنزیم کیوتن است که می تواند در درمان ناباوری مردان موثر باشد.
  • کمک به درمان نارسایی قلبی : در مطالعه‌ای روی 420 فرد مبتلا به نارسایی قلبی، درمان با CoQ10 به مدت دو سال علائم آنها را بهبود بخشید و خطر مرگ ناشی از مشکلات قلبی را کاهش داد.
  • کمک به جوان نگه داشتن پوست: طبق بررسی تحقیق منتشر شده در بیماری و درمان عصب روانپزشکی، کوآنزیم Q10 در درمان اختلالات نورودژنراتیو، مانند پارکینسون و بیماری آلزایمر نویدبخش است.
  • بهبود سردرد: با توجه به مطالعات آکادمی مغز و اعصاب آمریکا و همچنین انجمن سردرد آمریکا، CoQ10 باعث پیشگیری از میگرن موثر است.
  • مفید برای دیابت: کوآنزیم Q10 ممکن است نوروپاتی دیابتی و حساسیت به انسولین را در افراد دیابتی بهبود بخشد. در یک مطالعه 2018، به 50 نفر مبتلا به نوروپاتی دیابتی یا 100 میلی گرم (میلی گرم) CoQ10 در روز یا دارونما به مدت 12 هفته داده شد. بیمارانی که از CoQ10 استفاده میکردند، در مقایسه با گروه کنترل، کاهش قابل توجهی در قند خون، نشانگرهای استرس اکسیداتیو و مقاومت به انسولین داشتند.
  • کمک به عملکرد مغز: طبق بررسی تحقیق منتشر شده در بیماری و درمان عصب روانپزشکی، کوآنزیم Q10 در درمان اختلالات نورودژنراتیو، مانند پارکینسون و بیماری آلزایمر نویدبخش است.

 

QOL CoQ10 quality of life 4

 

QOL CoQ10 quality of life 5

 

QOL CoQ10 quality of life 2

توضیحات تکمیلی
گارانتی

ضمانت 7 روزه اصالت کالا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کپسول کوآنزیم CoQ10-SR”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی